2016年11月18日 星期五

Croquettes de boeuf haché et de pomme de terre

Croquette 就是炸丸子, 在東洋就喚作 Korokke, 音譯為可樂。 這其實都是維基百科說的啦。 😊

為什麼想起做 croquettes?  說穿了, 便是要繼續消滅家中的薯仔存貨。 薯蓉加上炒香的免治牛肉 & 碎洋蔥, 依自己喜好調味,搓成圓形餅狀, 順序沾上麵粉、蛋液及麵包糠, 然後炸成金黃色。 

心想材料都已煮熟, 即管以半煎炸方式試試。Croquettes 酥脆, 不用沾醬都不錯吃, 只是賣相不如理想。 😢



今天無意中看 Objectif Top Chef, 原來上粉的箇中竅門, 就是要將這個步驟重複做幾次, 麵包糠就會把買餅重重包圍, 形成一層厚外殼。 我可要記得這個秘訣。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度都有人整做長條架, 不過我都係整圓餅

      刪除
  2. 金金黃黃,賣相唔錯吖.
    重複出粉...下次要試試。
    最近睇日本電視,食剩嘅korokke可以當日式豬扒丼咁煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個節目係咁講, 人地仲要挑戰炸糖心蛋, 少D技術都唔掂

      刪除
  3. 我每次見到呢樣野,都會諗起日本超市個熟食部,你哋超市有無賣㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係唔見超市賣呢個, 都少見人整啦

      刪除
  4. 你冇奶油唔入d芝士架
    通常上粉漿3次就正啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又加牛油係薯蓉架
      我下次都要上多幾次粉睇下效果給何

      刪除
  5. 有次同埋姨甥仔女一齊食日本餐,我點咗呢個餸,發現佢地同我一樣鍾意食,比我老公笑我地果然係一家人。XD

    回覆刪除
  6. 賣相唔差,睇到好香脆。

    回覆刪除
  7. 賣相唔錯呀 , 睇起來很脆 .

    回覆刪除
  8. 宵夜時間睇到呢篇文,真係攞命!(^_-)……

    回覆刪除