2016年11月8日 星期二

阿花與貓霸王

還記得阿花嗎? 自少爺入主以後, 阿花就不再來我家。 之後我們見她常在前面幾家房子出沒, 相信她得到另一人家照顧。

這陣子, 阿花間中又出現在我家門前。 一段時間沒有見她, 現在才發覺她的下巴毛色變白了。 吃飯大過天, 她沒再理會我啦。 😭


同場還有貓霸王, 一看他這個樣子就知道他已準備好過冬。😁




29 則留言:

  1. 阿花同貓霸王好似失散兄妹,有d似樣喎!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我聽新聞話, 屋點都要通下風, 我咪開左門, 佢就靜靜入左黎打坐

      刪除
  3. 原來你既profile pic係阿花,
    阿花好似蒼桑左好多咁 >"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 profile pic 張相好幾年前架, 佢當年同而家一樣, 都係惡女, 成日蝦狗哥

      刪除
  4. 佢係咪搵到更好既餐食,咁大隻既.貓霸王養哂傷, 可以重出漿糊啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢唔鐘意有第二位喵星人係度, 所以走左
      貓霸王已經回復昔日本色

      刪除
  5. 都幾似樣,係咪有親戚關係?

    回覆刪除
  6. 阿花跟你頭相o既貓貓好似樣。

    回覆刪除
  7. 下巴有白毛其實會唔會唔係亞花呢?

    回覆刪除
  8. 貓霸王肥到圓碌碌好得意 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 外表得意, 內裡好惡架

      刪除
    2. 哦 ! 表面真係睇唔出喎 , 真係貓不可貌相 .

      刪除
  9. 終於見番阿花啦,大隻咗,女版貓霸王

    回覆刪除