2016年11月29日 星期二

Stollen 之 今年第一擊

雖然十二月還沒到, 我已開始做好準備。今年想攪點新意, DIY聖誕麵包 Stollen 來派街坊。 派街坊先前, 自然要練習練習。假如效果滿意, 便會「小量」生產。 😀

跟去年一樣, 食譜取自 《65℃湯種麵包》。 可惜事前沒有看回之前所寫的, 結果又犯了相同錯誤: 專員批評 Stollen 的杏仁味不足。😢

我會在 Stollen 第二擊以杏仁粉替代砰杏仁片, 再看看效果如何。





21 則留言:

  1. 呢個包感覺太“節日”,我反而麻麻地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係佢好有節日feel, 我要整黎派街坊

      刪除
  2. 呢個我唔啱食,但係你哋睦鄰關係好好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠親不如近鄰嘛, 街坊要互相照應

      刪除
  3. 嘩!好掂喎.我整過一次唔多似樣,放棄了.

    回覆刪除
  4. 聖誕麵包,好有氣氛呀
    仲送俾街坊,真喺好呀。

    回覆刪除
  5. 喺外國可以隆重慶祝聖誕, 好羨慕。 喺香港只會有商家叫人買買買, 聖誕派對又冇我份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係好平淡過, 主要都係 Family 朋友一齊過, 反而會好似香港出去倒數, 其實我都唔明點解要倒數 XD

      刪除
    2. 從來唔去聖誕倒數, 太奇怪, 應係啲商家諗出嚟嘅。

      刪除
  6. 回覆
    1. 德國野, 我呢度逢呢個時候就有得賣

      刪除
  7. 依家都見鋪頭有賣, 勁大個, 睇見都飽.
    加多d杏仁粉, 質地會唔同, 香好多.

    回覆刪除