2016年11月17日 星期四

Beery Christmas

來到十一月, 除了 Beaujolais 登場外, 原來還有啤酒 avent calendar。

恕我大鄉里, 朱古力 avent calendar 見得多, 啤酒的呢, 我還是第一次見到。 一共24瓶啤酒, 不同口味, 送給愛啤酒之人就最合適不過了。 

不過一日一瓶的話, 腹間那團脂肪會不會一日一日長大, 一日一日進步呢? 


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇呀,但係好好賣㗎,上年聖誕前好早已經賣晒

      刪除
  2. 法國人好瘋狂喎,酒都有聖誕advent calendar。英國都唔弱,女人有beauty advent calendar。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度仲有小玩具 advent calendar, 真係無孔不入

      刪除
  3. 對酒零認識嘅我只係覺得又重又難拎。^^”

    回覆刪除
  4. 唔同味,生果味啤酒超市都大把

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意, 可以自製一個 advent calendar 😁

      刪除
  5. 依家越來越多不同種類advent calendar,連茶包advent calendar都有!

    回覆刪除
  6. 我最近見有for貓貓狗狗嘅advent calendar.

    回覆刪除
  7. 我好鍾意advent calendar, 但在港只搵到朱古力的。 如果有小木頭玩具就好啦。其實茶包都唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知香港多唔多人買 advent calendar 呢

      刪除
    2. 香港好像很少人買。
      剛在加拿大的書店發現有漫畫advent calendar.

      刪除