2016年11月14日 星期一

La raclette

天氣冷, 專員提議吃 raclette, 順道消滅專員哥給我們的一大袋薯仔。

只有我們兩個人, 所以就簡單一點, 僅是準備了火腿、salami、 rosette 跟 raclette 芝士。 事前功夫不多, 只需要先把烚熟而已。 如果要吃得講究,  雞、牛、魚和蝦都是不錯的選擇。

每次吃 raclette, 我都有吃火鍋的感覺。 材料全放在桌上,
愛怎樣吃就怎樣吃, 悉隨專便。



看芝士溶掉的樣子多邪惡。😁 這晚我們又要暫時忘記什麼是卡路里啦。 😃


19 則留言:

  1. 又真係有啲似打邊爐喎XXD

    回覆刪除
  2. 我都勁鐘意食La raclette,直頭我想買佢個燈,甚至簡單煎pan,但香港搵唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度做緊 promo
      細嘅4人用, 都係20歐, Tefal 嘅就45歐, 都OK
      不過寄番HK都會好貴

      刪除
  3. 我都好鐘意食芝士架,睇到流口水~~

    回覆刪除
  4. 呢排超市都係sell緊呢樣嘢

    回覆刪除
  5. 最尾張相真係超誘人,搞到我都好想食呀!可惜我家主子唔好芝士。^^”

    回覆刪除
  6. 最近我都係芝士狂上身,早午餐都食芝士。

    回覆刪除
  7. raclette我度聖誕,除夕先有人食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度而家凍就已經食, 款客一流, 無咩野要整 ^^

      刪除