2016年11月9日 星期三

He's hired?!

早上五時因感到口渴醒過來, 便起來喝水。那時專員在看特備節目, 而且對我說 Donald Trump 贏了。 我只回了他一句: 怎麼可能!  當時結果還未公佈, 雙方依然叮噹馬頭。 之後我便倒頭再睡。 

再次起來時, 立刻打開電視看新聞台, 大局差不多已定, 完全照乎我想像。 He's hired?!  

我不是 Hilary Clinton 的支持者, 只是從電視新聞中覺得她的聲勢比對手強, 又有名人站台, 更在民調領先, 應該不會落敗吧。原來真是世事無絕對。

 

20 則留言:

  1. 2個都爭唔落
    但依家世界爛人當道,邊個夠賤邊個得勢
    依家好戲上場

    回覆刪除
  2. 我琴晚瞓覺前,啲人大部份都係覺得希拉里會贏。。。
    btw,專員又會咁早起身睇電視嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度主要都係報 Hilary Clinton 架, 好少講 Trump, 講都係負面架
      呢位仁兄食完飯瞓左, 之後就瞓唔著囉

      刪除
  3. don't trust the media survey...
    BBC reported that HC had 90% chance to win the white house

    回覆刪除
    回覆
    1. Be honest, the media are rather biased against Donald Trump. Maybe the survey could not cover Trump's supporters.

      刪除
  4. 《阿森一族》16年前預言特朗普當選總統...好勁呀!撹笑變成事實。

    回覆刪除
  5. 最近香港發生的事,美國發生的事,真讓我吃不消!就黎要買本「十萬個為什麼」睇下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇十萬個為什麼, 都未必搵到答案

      刪除
  6. 世界不停在變,沒有甚麼不可能發生的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通又要唱 Sam Hui 首歌?
      倉卒歲月 世事如棋
      每局都光怪陸離

      刪除
  7. 回覆
    1. 之前真係估唔到, 可能當奴侵都以為會輸

      刪除
  8. 兩個都係爛蘋果,我以為大家想揀個無咁爛啫,典知大把人將呢個當寶。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地仲有得揀, 香港人想揀都無啦

      刪除
  9. 美國人喺咁架喇,成日話要創造奇蹟,咪奇蹟發生
    其實兩個人都喺一樣,政策唔會變,大美國主義,
    不過"當奴'醒啲,識拉隴俄國以平衡中國強勢,歐洲人極之不願見到哩個情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上左台就唔可以好似競選時咁口沒遮欄, 人地個 system 有野可以制衡總統, 唔係一人說了算

      刪除
  10. 回覆
    1. 倉卒歲月 世事如棋
      每局都光怪陸離

      刪除