2016年11月20日 星期日

Pancakes 大作戰

難得有人比我早起, 又肯自動請纓做早餐, 理所當然要給幾個讚啦。🤗 🤗 🤗

專員的出品看起來比較像 mini crêpes 多一點。 他帶點失望, 坦承他的 pancakes 不及我做的。 坦白說, 味道還不錯, 只是有點「香口」。 我「鼓勵」他說, 只要他多多練習, 就會大有進步。😁 



既然他是識貨之人, 那我也露兩手。😎 我的出品算是有點水準吧? 




20 則留言:

  1. 簡直就係褲頭帶同黑帶之分啦
    某人每個禮拜都要練習幾次先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 褲頭帶同黑帶而家都要放埋一邊, 而家至威威梗係藍帶啦
      不過又好奇喎, 我睇 Top Chef 個D比賽, 又無點見有話係藍帶畢業嘅參賽者喎

      刪除
  2. 妳先生做的真喺似法式薄餅,幾好呀,
    妳做嘅美式pancake確喺好靚,我都好羨慕呀👍👍

    回覆刪除
  3. 佢同你做嘅係兩款唔同嘅pancake,我諗應該都唔錯,只係佢用個火猛得滯

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘開大火, 我有時都唔係好明點解

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢個似 crepes, 我個就係麥當當款

      刪除
  5. 叫尊員整嗰陣整咸味,可以攞o黎點咖喱汁食,哈哈

    回覆刪除
  6. 最緊要佢自己食埋佢,便會有進步空間。

    回覆刪除
  7. 未睇字,只睇第一幅相時我仲以為你做乜今次嘅pancake失咗手.

    回覆刪除
  8. 未睇妳嘅成品之前,我真係以為專員嘅“香口”成品係crepes嚟架,hehe!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 但我一定話我個D靚D, 正如D人一定話自己D仔女靚過人地個D XD

      刪除