2016年11月27日 星期日

〔麵包〕丹麥條

麵包癮發作, 做個行動派, 想到就馬上去做。

首先利申, 我從來沒吃過丹麥條。 有提子餡料的麵包, 我只會記得提子麥包。所以我不知道製成品可有正宗味道。

其實都是甜麵包基本麵團, 配上酒漬提子乾而已, 只是看到人家美美的造型, 我也躍躍欲試。 人家三下手勢便完成, 不擅長美勞的我可要花點時間才完工。

好啦, 雖未至於達到一百分, 外型看來還可以啦, 我也非常滿意。😊



22 則留言:

  1. 完全掂哂啦👍🏻👍🏻
    下次3股擯辮🙃

    回覆刪除
  2. 其實都係同一樣嘢,只係形狀唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 用基本包配唔同料, 變化可以好多
      提子麥包就唔同, 要加全麥粉

      刪除
  3. 扭得好靚呀,又焗得靚仔,下次可以照版煮碗試埋蔥油包呢!:)

    回覆刪除
  4. 好靚喎.有冇事先用自己嘅頭髮練習過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔係扎辦咁, 係同一條麵團拉長, 左右唔同方向扭, 再凌空左右 fing, 都考起我架

      刪除
  5. 買相滿分了!
    相信味道也會不錯! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎
      鐘意食提子包會鐘意食佢

      刪除
  6. 個樣好得呀,我超鍾意食丹麥條!!^^

    回覆刪除