2016年11月7日 星期一

Gaufres Liégeoises ~~ 附食譜

專員無緣無故當了梗頸四, 起初脖子無法向後轉. 吃了止痛藥和塗抹藥膏後, 疼痛減少了, 不過向後仰時仍會痛, 不能好好進睡, 心情自然也不好。

為了改善某人的情緒, 我便自製他喜愛的甜點。 攪攪新意思, 來做做 Gaufres Liégeoises。

Gaufres Liégeoises 做起來比傳統型的多花時間, 我卻較喜歡吃它。外皮較脆, 而且麵團當中的 pearl sugar 給烤過後,  窩夫帶有焦糖的味道, 正合我意。😉

專員的心情應該好了不少, 否則他不會叫我不用把窩夫機放回櫃中, 因為明天我或會再用。😒  



 

 更新日期: 2017年9月2日
⧫ 
材料:
低筋麵粉...375g
乾酵母......5g
牛奶.........220ml
雞蛋.........2隻
雲尼拿香油...1茶匙
無鹽牛油.......150g
粗糖粒 (珍珠糖)....100g
 
做法:
1.    將牛奶加熱至微溫, 再與酵母拌勻, 靜置10分鐘。 牛油切小粒, 置室溫回暖。
2.    將砂糖、雞蛋和麵粉拌勻, 然後放入酵母液體及雲尼拿香油, 攪拌成均勻麵團。
3.    放入牛油, 繼續攪拌均勻, 隨後放入溫度乾燥處發酵約1小時。
4.    輕拍排出麵糰內的空氣,然後加入粗糖粒, 混合均勻, 平均分成若干份, 搓圓, 再休息15分鐘。
5.    預熱窩夫機, 放入麵團烤約3分鐘 (視乎火力而定)。
6.    取出放置烤架上降溫。

24 則留言:

  1. 加埋雪糕一齊食,咩心情都好啦~~

    回覆刪除
  2. 用熱水袋敷吓會舒服啲

    回覆刪除
  3. 你已完全掌握哂適當時候俾佢甜頭
    部機又可以唔使成日打入冷宮

    回覆刪除
  4. 哇,掂喎!我法語老師是比利時人,佢用grandmom's secret receipt 整比我地食,個樣跟你個D差不多咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估大家做法大同小異
      原來你老師係 belge, 佢識唔識 Virginie Efira? 佢最近都入籍法國

      刪除
    2. 噢,我問唔到佢lu,因為我無再學法文啦!

      刪除
  5. 我覺得妳比專員肚裡條蟲更了解佢呀!;P

    我都間中會咁,除咗食止痛藥我會浸熱水浴加浴鹽,都幾有效。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘意食甜野, 唔駛係佢肚條蟲都知啦
      佢淋浴時都用熱水沖, 應該會舒服D

      刪除
  6. 回覆
    1. btw Gaufres Liégeoises同比利時o既Liège有冇關係o既呢?

      刪除
    2. 王子英明, 就係同Liège有關, 有人會寫 gaufre de Liège

      刪除
  7. 妳先生無乜事麻,頸梗喺好辛苦,佢喺..瞓厲頸 ?
    幾日就有好轉,早日痊癒😊
    哩個我整個,妳整嘅靚好多,但好暰時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係瞓厲頸, 唔知點解會扯親, 今日好番D, thanks!

      刪除
  8. 窩夫好靚仔 , 食佢好過食藥喇 , 起碼有口福 " 正 "

    回覆刪除