2016年11月5日 星期六

焦糖布甸

焦糖布甸忽然出現在我腦海中, 二話不說, 上網找找食譜, 見到做法簡單容易,  立刻動手做。😀 參考的食譜連結:  (https://www.youtube.com/watch?v=N6JZx86OyXM)

原先的食譜的焦糖部份就是 4湯匙砂糖+1湯匙水+1½~2 湯匙熱水。 我家有一小瓶自家製焦糖, 此步驟可以略過不做。😉


至於布甸, 就是 雞蛋2隻+牛奶 250ml+5湯匙糖。不想布甸太甜, 我只放了一包 vanilla sugar (7.5g) 和1湯匙砂糖而已。

我的布甸杯子是廢物利用。 之前買了布甸回來, 吃得光光之後, 便把杯子留下來。


不曉得是不是因為杯子的底部中間比較高的關係, 我的焦糖布甸變成了「地中海」。 幸而布甸香滑好吃, 可以彌補外貌之不足。😋


24 則留言:

  1. 中間放個士多啤梨或奇異果即刻靚仔返晒^^

    回覆刪除
  2. 好靚呀
    焦糖布甸,好想食😋😋
    一陣出去買嚟食先得

    回覆刪除
  3. 呢個我鄰居整咗會叫我過去食
    地中海完全唔係問題啦

    回覆刪除
  4. 我愛 Creme brûlée 多D,又係罪惡甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. Crème brûlée 我鐘意食, 不過未整過

      刪除
  5. 回覆
    1. And we can reassure ourselves with the evil foods

      刪除
  6. 專員唔投訢就掂啦~~
    我都會儲起布甸杯,掉左太可惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無阿芝阿左啦
      我屋企仲有一堆, 扔左太浪費

      刪除
  7. 地中海...好好笑...又幾似喎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘我唔可以幫佢梳個九一分界 ^^

      刪除
  8. 你買嗰啲咁有冇地中海㗎?

    回覆刪除
  9. 一杯?唔夠喉喎! 專員嗰份呢? ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我總共先至整左4杯咋, 一人兩杯啦

      刪除
  10. 我今日都差D焗來做飯後甜品呀,現成的。不過太飽咋。

    回覆刪除