2016年10月16日 星期日

Chicken tikka masala

天氣冷, 吃咖哩暖身就最好不過。 除了 Chicken tikka masla, 我同時也準備了 naan。 


我的 Chicken tikka masla 的妙招就是它。 是不是有作弊成份呢?  (≧y≦*)


我曾經叫專員問他的印度友人給我食譜, 卻被他一口拒絕。他覺得做印度咖哩的香料繁多, 我們又不會常吃, 只為了一次半次就買一堆香料回來不划算。 

當我正在煎 naan 時, 有人認為我表現不濟, 二話不說就沒收我的煎餅權, 要親自操刀。 ╥﹏╥


以這醬料做出來的 chicken tikka masla 味道不錯, 又不會太鹹, 只嫌辣度不足而已。


14 則留言:

  1. 好, 我知道明晚吃甚麼了。

    回覆刪除
  2. 咦!我上次整Tandoori 都係呢隻醬黎架!
    果個煎餅人手勢有返咁上下喎,你等食仲好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 你都係用呢個牌子喎, 有機會又試下先
      唔好讚壞佢呀, 佢又會鬆毛璧翼

      刪除
  3. 呢隻牌子我都買過,不過係買咖喱膽,醬汁計落貴好多

    回覆刪除
  4. 這個牌子OK呀,我最近食緊佢個mangoes pickles。

    回覆刪除