2016年10月20日 星期四

寶寶名字排行榜

花邊新聞一則:  雖然2016年只剩下兩個多月, 不過最新的 L'Officiel des Prénoms 2017 指出, 2016 大熱的寶寶名字分別是 Louise 和 Gabriel。


它更預計明年最受歡迎的寶寶名字是:

女孩名字三甲: 
1. Louise
2. Jade
3. Emma

男孩名字三甲:
1. Gabriel 
2. Jules et Raphaël (雙亞軍)
4.  Léo 

話說在看這則花邊新聞時, 我跟專員說: 「我們也認識叫做 Jules 跟 Raphaël 的小男生。」 他立即問我: 「誰是 Raphaël? 」 我頭上頓時多了三條黑線。 「不就是 Dédé 的兒子啦。」 Dédé 是專員的外甥女。 看來有痴呆症的不止是我一個。 
(; ̄ー ̄川

說起名字, 我又想起這首歌。 



9 則留言:

  1. 年年都有呢d排名,都唔知為乜
    隔得太遠,又隔代,唔記得名連人都未必認得

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前先至做完禮咋, 無記性都咁??

      刪除
  2. 回覆
    1. 有D法國名都好似少人用左, e.g. Charlotte

      刪除
  3. 我哋呢邊都有Raphaël呢個名,我覺得有啲似uncle名

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前興過一輪 Kelvin/Kevin, 而家又好似少左人用

      刪除
  4. 原來你嗰邊都有呢個排行榜.

    回覆刪除
  5. 我地都有學生叫Jade, Emma,唔多似法國名字。

    回覆刪除