2016年10月26日 星期三

咕嚕肉

我來了這裡幾年, 都沒有做過這道深受洋人喜愛的中式餐館招牌菜 sweet and sour pork。 事實上, 我做炸物的次數, 恐怕五隻手指數得完, 因為我最怕處理剩下來的一鍋油。

心血來潮想吃咕嚕肉, 便打電話問老媽。 她除了授以做法, 也建議可以試試以半煎炸方式來做, 相對不用下太多油。 所以我又儘管一試。 

出來的效果算是不錯, 當然手藝仍不及我老媽啦。家中的 gweilo 吃不得太酸, 因此我做的糖醋汁比我老家的較甜, 較迎合某人的口味。 



21 則留言:

  1. 回覆
    1. 你好心水清, 我真係唔點炸野, 今次試下半煎炸, 都叫OK啦, 不過如要成鑊油, 就唔好預我

      刪除
  2. 我至愛啦,依家香港的酒樓都煮得唔好食,已經幾年無食過。

    回覆刪除
  3. 千島、甜酸、咕嚕、京都乜乜乜等嘅呃鬼佬菜式我都啱食!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 個味都OK, 不過同我老媽個D比, 都係差D

      刪除
  5. 比妳搞到我都想食,返親香港出街食飯一定會叫呢味

    回覆刪除
  6. 你又可以用個細saucepan,咁落唔太多油但已有深度,炸完都剩好少,倒咗都唔覺嘥.

    回覆刪除
  7. 的確唔錯喎,
    睇個樣都知掂😊😊

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我見過有人話佢係鬼鬼鐘意中菜十大之首

      刪除