2016年10月6日 星期四

家賊

俗語有云: 「日防夜防, 家賊難防」。 狗哥趁我一個不留神, 就偷走了我用來當隔熱墊的蛋托。 

蛋托遮蓋了他的鼻子, 他的呼吸聲變得很大, 呼~呼~呼~, 一下子化身黑武士, 只差經典對白 Luke, I am your father



蛋托最終落得五馬分屍的下場。  

 

26 則留言:

  1. 還想問狗哥偷這東西作甚, 原來是偷來破壞!

    回覆刪除
  2. 蛋托做隔熱墊,廢物利用。讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋托好實淨, 放個大嘅煲上去都無問題

      刪除
    2. 佢真係好好用, 可惜我而家無左一個 T-T

      刪除
  3. 無計啦,狗哥又無零食,又無無聊聊,咪唯有搵嘢玩,打發時間囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 無聊就幫我洗下碗啦, 我仲要同佢善後呀 XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 放左好耐, 仲有味? 可能佢至聞到

      刪除
  5. hahaha
    may the force be with you...

    回覆刪除
  6. 狗哥,好唔好味呀?哈!

    回覆刪除
  7. 你梗係俾唔夠玩具狗哥玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有一大籮野玩, 平時又唔玩, 激氣

      刪除