2016年10月5日 星期三

Who are you? Who, who, who who?

新一季的 Ash vs Evil Dead 登場。 平心而論, 每集劇情都差不多, 就是斬魔除妖, 繼而一地血漿, 間中夾雜笑料, 算是不俗。

專員看到男主角的老爹出場時, 就立即問我可認得出這位演員是誰。他應該是忘了我有臉盲症。 我起初只覺得他跟 Jon Voight 有點相似。 專員便給我提示, 他是某陳年電視劇的男主角。可是法蘭西的譯名可跟我認知的全是兩回事。 直到他哼出主題曲時, 我就可有印象啦。 他就是「左眼、右手、雙腳都與眾不同嘅超人」。(≧y≦*)





說起陳年舊劇, 老家之前還有個歲月流聲台。其實這裡有好幾個頻道都不遑多讓, 它們還在播 ColumboMurder, She Wrote (法文譯名: Arabesque) Who's the boss (法文譯名: Madame est servie) 。  這一點我不得不佩服啦。 



20 則留言:

  1. Columbo, Murder She Wrote我度又係喎. 播完又播,無限loop.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有D近D嘅有 Desperate Housewives, 真係怕你 miss 左幾集 XD

      刪除
    2. 我呢度都係, 仲要係唔同台播, 唔通好戲真係要一睇再睇?

      刪除
  2. 回覆
    1. 個故仔我都唔記得, 只記得個片頭

      刪除
  3. 「左眼、右手、雙腳都與眾不同嘅超人」我有印象,之前好喜歡睇的 但個人就真係唔記得. 好長一段時間, 我眼中的外國人都係都男同女各一個樣的, 根本無可能記得, 仲要老左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔似 Robert Redford, 後生睇到老, 一下子真係唔認得

      刪除
    2. 佢係 lee majors,中譯李美左斯。那個片集是"the six million dollar man",中文叫「無敵金鋼」,戲裡主角叫 steve austin,中譯岳史廸。開場對白是「岳史廸,太空人,失事之後受咗重傷...」以後的事,大家都知道了 :D

      刪除
    3. 其實 lee majors 同 jon voight 只係差一歲。jon voight 當年 "midnight cowbay"一嗚驚人,嗰陣佢真係幾靚仔架。

      刪除
    4. 我睇番 Midnight cowboy D 劇照, Jon Voight 個輪廓同佢個女而家都幾似

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度都係前排有新一季, 先至播過陳年幾集

      刪除
  5. Lee Majors. 你太年輕所以唔識佢喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地無再點睇佢之後D戲, 所以唔認得

      刪除