2016年10月13日 星期四

〔甜點〕Flan pâtissier

之前到過麥記吃了一小塊 flan pâtissier, 我就一直念念不忘。  剛好雪櫃有急凍酥皮, 自然是開爐焗餅, 莫再遲疑。


獨食必易肥, 因此我一定跟鄰居分享。 家中有人又帶了部份回公司當點心, 給我吃進肚子裡的其實不多, 罪案感即時減半。


18 則留言:

  1. 這樣子才好!
    分甘同味!
    獨食暴肥!
    我都鍾意分野食!齊齊食! :)

    回覆刪除
  2. 整呢d極大罪惡嘢一定要拎俾其他人一齊犯罪先安樂

    回覆刪除
  3. 帶返公司當點心,嘩,如果我家主子會咁做,我實開心到飄飄然啫。噢!可是我卻忘了自己從不弄些什麼添!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有時叫佢帶D俾同工, 佢又唔肯架

      刪除
  4. 咁你最後食咗幾多件呀?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. tu m'as fait penser... ca fait longtemps que je l'ai pas faite...

      刪除
  6. dou330@gmail.com
    毛,呢個係我電郵,俾你個地址黎,我有嘢寄俾你👌🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲咩咁客氣呀 (*^^*)
      寄過來我怕郵費好貴吖

      刪除