2016年10月11日 星期二

收穫

剛過去的星期日, 我們又去了逛 brocante, 相信它也是入冬前的最後一個二手市場。  

雖然攤位不算多, 不過只要看得細心, 依然有收穫。 以下每件也是 €0.50。(*•̀ᴗ•́*)و ̑̑


小托盤上的狗狗吐舌頭模樣讓我想起狗哥。


這個平底鍋是港女至愛的牌子, 只是欠缺保養, 所以面色暗啞。 專員給它來個深層清潔, 再上油滋潤, 立即變得美美啦。
(≧∇≦)/


17 則留言:

  1. 出去慢慢淘又尋到寶,你唔講我真係以為係狗哥黎架🐶
    鐵嘢有油就可常新啦,正👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 講返上篇手機座,有好多啦,仲有車用嘅,都好平,下次返黎入貨👌🏻

      刪除
    2. 行呢D二手野, 有心機睇先至執到野, 不過我覺得好多人旨在清左屋企D人, 佢地又唔賣得貴, 仲要俾租, 分分鐘蝕本

      刪除
  2. 回覆
    1. 識貨係另一位, 佢成日都睇到D好野架

      刪除
  3. 我“立”眼睇以為係狗哥嚟架!

    回覆刪除
  4. 唔講我以為你攞咗狗哥張相去整添呀

    回覆刪除
  5. 個平底鍋before and after真係好唔同喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明保養幾重要呢~~ 唔好再話敷 mask 無用呀 XD

      刪除
  6. 個小托盤真係好抵喎,隻狗狗又得意

    回覆刪除
  7. 真係好似狗哥呀,我以為係你key上去!

    回覆刪除
  8. €0.50也實在太抵了!!@@
    真係有啲似狗哥喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好抵, 不過大前提係唔好介意用二手野
      就係覺得似佢至買架 ^^

      刪除