2016年10月4日 星期二

名媛刧案

作為八卦新聞的忠實讀者, 自然不會錯過 Kim Kardshian 於巴黎被劫一事呢。 



富貴人家帶著千萬歐元珠寶外遊, 我此等平民百姓又怎會明白呢?  亦不明白為什麼富貴如此, 只僱用一名跟隨另一 Kardshian 夜浦, 獨留名媛與千萬財物在家?  我就更不明白啦。 君不見某前港姐有錢太太在城中出巡, 甚至送女兒上學, 保鑣也不離身 

最想不到是黎市長都要出來回應, 說事件罕見, 花都公眾地方仍是安全。 她應該也想不到其他政客也藉此機會抽水, 批評她辦事不力。 

差點就忘了, 前陣子 Kanye West 不是說希望 FB 教主打救嗎或者只要她的愛妻賣掉一、兩件珠寶, 就已經可以還清他的債務。 (ᗒᗜᗕ)՛̵̖

 



19 則留言:

  1. 回覆
    1. 你意見同 Karl Lagerfeld 差不多, 據 NBC News, 佢話: But I don't understand why she was in a hotel with no security ... If you are that famous and you put all your jewelry on [social media], you go to hotels where nobody can come near to the room.

      刪除
    2. 又話: You cannot display your wealth and then be surprised that some people want to share it with you
      佢好有 point...

      刪除
    3. 一早有話 : 財不可露眼.

      刪除
  2. 我呢度某報頭版報導,我完全冇興趣去睇呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子有無睇過佢個真人騷?

      刪除
    2. 冇睇過. 反而以前嘅Paris Hilton我有追嚟睇.

      刪除
  3. 用千零萬登法國頭條,對佢嚟講可能係除笨有精啦!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 有錢就幫下老公啦, 前排又話要教主打救 XD

      刪除
  4. 帶著千萬歐元珠寶外遊,使唔使咁揚

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就係要靠張揚賺錢嘛, 據講佢發一個 tweet, 可以袋一萬美金架

      刪除
  5. 回覆
    1. 我覺得佢唔蠢, 佢都幾識攪宣傳, 全家都係一盤生意

      刪除
  6. 回覆
    1. 我小人之心, 一開始我覺得係呃保險 XD

      刪除
  7. 唔咪諗住去claim保險,順便可以去買過啲新首飾XXXD

    回覆刪除
  8. 慌屎人唔知佢有錢,一日到黑都曬錢曬身材

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D就係佢賣點, 難得有人又鐘意睇

      刪除