2016年10月8日 星期六

粟米濃湯

早上氣溫低於十度, 中午也只有十多度。 怕冷畏風的我就要喝熱飲、吃熱食。 

我的一人午餐以簡單、省時為原則, 粟米濃湯是我的不二之選。 我喜歡濃稠的粟米湯, 因此我會放入薯仔, 待湯煮好了, 便把材料打成泥。 接著放入已熟的雞肉粒, 多煮一會兒, 就行了。 這濃湯既飽肚又暖胃。 

17 則留言:

  1. 香港仲熱到滴汗,😰
    留返少少粒粒有咬口

    回覆刪除
  2. 係呀,香港今天仲成三十度!又話打一號風號,一滴雨、一陣風都無!香港就黎無冬天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難怪香港人十幾度就要出動羽絨 XD

      刪除
  3. 我也愛喝濃湯,吃Mos Burger時會點粟米湯,有時喝Campbell的,很間中才自己弄。不過後者健康得多。金寶的湯很高納。我喜歡冬天的comfort food,還有shepherd's pie! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提醒我可以整呢個 shepherd's pie
      冬天我一定要食熱野, 唔好叫我食沙律 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 唔想食太多野, 之前食得太多, 有D滯

      刪除
  5. 呢個我要pass啦,湯加薯仔我麻麻。^^"

    回覆刪除