2016年10月10日 星期一

自製手機座

專員又有修修補補小計劃, 買來了一些材料。 

這個 L 型的物件, 我不知道應該怎樣命名。 它給我相中了。 之前從老家帶過來的手機架已經完成歷史任務。 我試試將手機放上去, 尺寸剛好。 


專員說要改良一下,  貼上兩條海綿, 就成了 2.0 版本。  


我把它放在廚房, 那就可以一邊聽歌, 一邊煮飯, perfect...


16 則留言:

  1. 其實呢個嘢原本有乜用㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有兩塊木, 我地想90度角連接起, 就可以用佢固定住啦

      刪除
  2. 有兩個嘅?佢又要一個?

    回覆刪除
  3. DIY 或 "reuse"
    都是有創意的sustainability...

    回覆刪除
  4. 專員好細心喎,仲會諗到貼海棉,俾我可能最多黏張貼紙粉色下咋,哈哈!

    回覆刪除
  5. 你果邊冇現成手機座賣架,第日返黎要入貨啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數見到手機殼咋, 無咩見到手機座

      刪除