2016年10月17日 星期一

鬼鬼崇崇

下午氣溫回升, 我便打開通往花園的門, 好讓室內空氣流通。 

正在上網之際, 忽然聽到卡~卡~的聲音。 明明少爺跟 Rouquin 都吃過了午餐, 難道他們又回來填肚子?   我轉頭一看, 原來又是他~~  (⁎˃ᆺ˂)



鬼鬼崇崇不是為了偷蕃薯, 而是祭五臟廟。 當我走向他時, 他就以九秒九跑到梳化下躲起來。 我一移開梳化, 他就識趣跑到花園。

這小鬼每逢黃昏時就待在我家大門外, 有時我還會聽到他在喵喵叫, 好像提示我是時候給他糧餉。 有次我跟專員說, 鄰居的喵星人懂得向我們討吃, 反之我家的 Rouquin 又天真又傻, 只會向人家要 free hugs, 可虧大本啦。 (ノ^o^)ノ


18 則留言:

  1. ha ha, mr. looping好識為主人慳荷包

    回覆刪除
  2. 呢隻嘢知道隔離屋飯香,又食過翻尋味

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好識分, 如果對住專員, 佢又無咁放肆

      刪除
  3. 回覆
    1. 表面係, 點都唔肯俾我抱, 掃下佢就得, 仲呼呼呼

      刪除
  4. Rouquin係蝕本貨。你要好好教吓佢.kakakak

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔好話女至係蝕本貨, 仔都一樣

      刪除
  5. 你果邊好玩又好食,梗係唔想走,多頭住家多碗飯^^

    回覆刪除