2016年10月14日 星期五

叉燒包

叉燒包 誰愛吃剛出籠的叉燒包
誰愛吃剛出籠的叉燒包




其實這是我第二次做叉燒包。第一次就是在中學的家政課。 當年家政老師教了什麼, 我都忘記得一乾二淨。 ಠ‿↼

自問美勞天份甚低, 包包子的技巧有很大進步空間, 真的要勤加練習。 不過用來騙洋人, 還是可以啦。 (๑˃̵ᴗ˂̵)و

一口氣做了八個, 更用上了自家製叉燒。儘管外在美欠佳, 我們依然大滿足。



 

16 則留言:

  1. 唔好咁好唱口啦,
    我等緊你呀,快俾啦👌🏻

    回覆刪除
  2. 嘩~~~有點心風味呀,9哥啤住個叉燒包^^

    回覆刪除
  3. 你特登唔包實,留低個火山口?

    回覆刪除
  4. 勁呀,由叉燒到包都一手包

    回覆刪除
  5. 外在美欠佳>> 都唔係吖,我整嘅係爆開晒㗎。

    回覆刪除
  6. 我讀書時的家政堂,一係車衫褲,一係煮西式,未煮過中餐呢。你有機會學,真幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前家政係兩樣都要學, needlework 我真係差到無朋友, Home Economics 我又幾鐘意架, 唔知而家D中學生有無得學呢

      刪除