2016年10月3日 星期一

下午茶

焗了個紅蘿蔔蛋糕, 跟鄰居F兩夫婦分享。 茶點時刻, 閒聊時無意間談起鄰家的一個小男孩。
 

我剛來時, 從鄰居的對話之中得知, 這小男孩有過度活躍症, 他們常歸咎於他媽媽懷孕時依舊抽煙所致。 F太太說, 小男孩新學年開始不久, 就什麼也放進口裡, 包括膠水,  最後給學校送回家。   我跟他相處過, 只覺得他很黏人, 又很想引人注意, 沒想到他會給學校停課。  現在他要見心理輔導。 對他來說, 或許是一件好事。 早點知道問題所在, 更能快一點解決問題。  我擔心的, 反而是他復課後, 可能就會被標籤了。 始終我們身在小社區, 差不多所有小孩子都上同一家學校, 小男孩要再度融入, 可不容易。 





17 則留言:

  1. 美式蛋糕法人慣唔慣食.
    可以及早治療始終係好事,希望幫到佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都接受到個紅蘿蔔蛋糕架
      我最怕佢被人當異類, 呢D真係好難刷走

      刪除
  2. 紅蘿蔔蛋糕健康呀!
    看港現在也多了有行為及學習問題的小孩,有人歸咎食物太多添加劑,空氣環境或許都有影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲聽過有人講, 剖腹生子同自閉症都有關, 唔知真唔真

      刪除
  3. 懷孕時依舊抽煙,確實係自私行為

    回覆刪除
  4. 呢款蛋糕我要pass啦,骨子裡接受唔到紅蘿蔔、南瓜做蛋糕或批。^^”

    只希望心理輔導喺呢方面都有適當安排呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為美加人士都鐘意呢個蛋糕 ^^
      我真係希望呢D輔導可以幫到佢

      刪除
  5. 英國教育對有特別需要的學童,安排比較全面。在正常學校,每班都會加插特殊學生,然後個別有support worker 照顧,分擔老師的責任。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係家長接受呢D安排, 我認識一D家長, 佢地接受唔到, 反而幫唔到仔女

      刪除
  6. 會唔會有啲特別嘅學校for呢類學生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該有架, 不過最重要係家長接受到自己仔女有呢D問題

      刪除
  7. 我懷孕時連咖啡都唔飲,但我見我個馬拉老闆娘,懷孕時一樣飲咖啡

    回覆刪除
  8. 個餅好靚,
    家庭社會問題全世界都一樣,
    孩子有事,父母都好辛苦,
    吸煙有害,但唔會令致胎兒有過度活躍症,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D街坊係咁講啦
      而家太多化學野, 人工野, 唔知會唔會都有影響

      刪除