2013年12月12日 星期四

剩飯變身之臘腸菜飯

我平時煮白飯時, 都會一口氣準備兩至三餐份量, 方便又省時。

這個菜飯用了白菜, 冬菇跟臘腸。 先把臘腸放在鍋煎香, 油脂也逼出來了, 接著就是把白菜跟香菇放進鍋中, 煮熟之後, 再將已弄熱的剩飯拌勻, 加鹽和麻油調味。 為了要令人覺得菜飯的材料豐富, 我就花多點時間把材料切細一點, 那就神不知鬼不覺啦。



雖然完全是不正統的菜飯, 不過仍很是美味。

坦白說, 我一直都有個問題, 正統的菜飯是跟飯一起煮的, 還是跟白飯拌勻的呢? 兩個說法我都聽過, 都不知那個才是正確答案。 如果你們知道, 請告訴我啦。

15 則留言:

  1. 我的菜飯是跟飯一起煮的, 但事先加少少鹽、糖炒咗先, 會出水, d水唔要

    回覆刪除
  2. 各處鄉村各處例架,傳統菜飯應該似煮Risotto,炒香啲料,再加米略炒,加水煮熟,等菜同配料啲香味滲入飯內。不過有d人唔like食黃咗嘅菜,會用拌嘅方法代替。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢度亞超陳記有得賣架, 不過今次個D係我帶黎既存貨

      刪除
  4. 唔怕係咪正宗, 總之好食就得啦!你都落重料喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係用好多料, 我切得細D, 等某人有錯覺 ^^

      刪除
  5. 菜飯應該先灼一灼至半熟,再加入飯中一同煮熟,不過,最緊要好味,點做法唔重要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我問過好幾個人, 都你各有各說, 所以我一直都想知呢

      刪除
  6. 正宗做法聽講係一齊煮, 不過d菜會淋好多, 飯又會油好(因為通常炒過才煮), 不過太正宗做法我反而唔喜歡, 所以我稔點煮都得,最緊要口岩自己口味

    回覆刪除
  7. 我好多時都係一次煮埋兩餐嘅飯。
    臘腸菜飯天冷食啱哂。

    回覆刪除