2013年12月16日 星期一

Flying Shadow

J先生從大賣場買回來, 樣子像是淘了寶,還要問我知不知道這套電影。 奈何我只認得 Sam 哥, 之後就找到 Jaycee Chan 這名字, 其實對它一點印象都沒有, 那又上網查看一下啦。



原來這套電影中文名字叫《追影》,  Sam 哥還有份兒執導, 另一導演是麥子善。 我在 YouTube 找到它的宣傳片, 我覺得完全是為了強國市場而拍。 我還在看過之後, 跟J先生說, 他不用跟我一起分享, 還是留待我睡著了, 他自己獨個兒欣賞。



幸好他只花了一歐元,呵呵。

16 則留言:

  1. 上星期王子又係帶咗3套不知名中文戲回來,睇個樣都覺悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時電影台都有播中文片, 尋日好似又播聖爺套功夫, 有人睇完大讚

      刪除
    2. 聖爺啲電影係王子大愛,全部睇哂,最愛國產007

      刪除
    3. 佢之前D戲好睇D, 國產007我都鐘意喎

      刪除
  2. 幾多年前架?冇乜印象香港有上過畫

    回覆刪除
  3. 一歐無所謂。 依家上網甚麼都有得睇, 我都幾年無買DVD了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係 apps 睇戲, 不過個D無法文配音, 有人話睇唔慣呀

      刪除
  4. 他買了套亞洲dvd, 以為你會鬼咁開心,唸住同你一齊睇,點知你給他食檸檬,佢好失望呀。

    回覆刪除
  5. 哈哈, 個面套好似老番魔盜王(Johnny Depp拍個d), 其實識中文睇呢d配佐外語中文片應該好難會投入到覺得好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 上次電影台播劉華套狄仁傑, 一係配法文無字幕, 一係講中文無法文字幕, 即係法蘭西聽力有問題唔可以睇呢套戲

      刪除