2013年12月1日 星期日

心痛

今天早上二號回來時, 給我發現了他的鼻上有一條血痕, 應是昨天晚上的戰績啦。 然而他回來時, 還很平靜, 照樣吃喝睡覺, 難為我為他心痛。J先生還安慰說, 這是他的平常生活, 不用替他太擔心, 他會懂得照顧自己。







20 則留言:

  1. he fought with someone last night

    回覆刪除
  2. 贊成J先生,出去玩梗有損傷

    回覆刪除
  3. 同貓打交?
    咁妳有冇佢整理傷口呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 掛彩返黎, 我地見到之後, 幫佢清潔左啦

      刪除
  4. 人有人命, 貓有貓命, 2號日間有牠的神秘生活, 你不要太上心, 不過, 要幫佢處理一下個傷口吲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到之後幫佢清潔左啦, 肉赤丫, 嗚嗚

      刪除
  5. 哈哈二號照樣吃喝睡覺, 應該係戰績輝煌呀, 可能二號幫人家增添了三四個紋身圖案呢, 只是你無見到佢. 好似J先生所講,呢d係二號日常生活一部份, 你擔心唔到咁多, 你唯有買定多d消毒藥水膠布, 不過起碼而家仲有人幫佢療傷, 已算幸福啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之後都有咁諗, 如果佢識講人話, 佢會唔會同我講, 對方俾佢仲傷 XD

      刪除
  6. 佢出去做過乜嘢都唔知,又無得問,要擔心都唔知擔心乜嘢?

    回覆刪除
  7. 之後,仲有無出街?還是躱在家呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢點都要出去行下, 不過而家凍, 夜晚出去既時間不多啦

      刪除