2013年12月20日 星期五

超簡單~~ 香蒜辣椒寬麵

極為簡單的午餐, 不消半小時就完成。

這次我只用了 tagliatelle, 一片蒜頭跟辣椒, 就做了香蒜辣椒寬麵。辣椒是J 先生今年的自家出品, 我們把它放進冷凍櫃, 有需要時就可以用上。

我先把蒜頭跟辣椒切成粗粒, 接著把它們跟橄欖油開小火拌炒, 直到見到蒜頭變成金黃色, 就倒入寬麵拌勻, 之後用鹽調味。 蒜香跟辣椒的味道都混到寬麵裡, 既簡單又美味。



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 太辣我都頂唔住, 有D辣椒味我已經OK啦

      刪除
  2. 我屋企都鍾意食粉麵,個個星期都喺中國超市買新鮮河粉或者粗幼麵,薑葱撈麵呀,干炒牛河呀。

    回覆刪除
  3. 這個 garlic and chilli是我至愛, 夏天會加埋basil .

    回覆刪除
  4. 呢個快靚正,蒜和辣椒都啱我,好介紹。

    回覆刪除
  5. 呢個快靚正呀,寛麵又有口感我LIKE

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀, 我呢D係小兒科, 你整個D係高高高級班

      刪除
  6. 你呢個係spaghetti aglio e olio (我的comfort food 之一)變奏版 :D

    回覆刪除
  7. http://www.youtube.com/watch?v=YiR4dSRdrx0

    回覆刪除