2013年12月18日 星期三

薑蔥撈麵

原來清冰箱行動是個 never ending story。  這次的主角是韭蔥。

天氣冷了, 家中有人說要做 pot-au-feu, 不過真的等到蔥兒也謝了, 那個 pot-au-feu 還沒有出現。 為了不要把它浪費, 曾想過用來做湯, 有天忽然想起蘇絲黃做過的薑蔥撈麵。 我就參考一下, 雖然明白此蔥不同彼蔥, 但一試無妨, 所以就做了我這版本的薑蔥撈麵。



我先跟著阿蘇的做法, 將蔥白斜切。我家的薑堪稱是薑界的耆英, 我只好盡量把它切細。 接下來便將麵煮熟,瀝乾水份,再淋上麻油。 阿蘇用的是生麵, 我用的卻是在亞超買回來的蛋麵, 而麻油就是我至愛的日清出品。 阿蘇會在麵上放入薑及蔥白,再澆上滾油, 之後拌勻。 我就把薑蔥放在滾油爆香, 再把薑蔥油澆在麵上拌勻,隨後加入生抽調味, 大功告成。

題外話, 阿蘇最初在有線大顯身手時, 的而且確很有新鮮感, 可惜之後她一直都是重複自己, 後來我也提不起興趣看啦。


18 則留言:

  1. you used poireaux? Pot-au-feu: you can make it :)

    回覆刪除
  2. 點雞d薑蔥我鍾意就咁食.

    回覆刪除
  3. 下次加义燒,整义燒薑蔥撈麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果加义燒, 我諗又要自己試整 ^^

      刪除
  4. 阿蘇真的有D悶, 我之前都有聽佢在商台節目, 又係十年如一, 有佢講無人講。 依家費事聽佢呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢而家仲成日講番以前後生點點點, 真係翻炒又翻炒, 我完全無興趣聽啦

      刪除
  5. 阿蘇當年紅透, 不過睇耐左, 有點悶, 之後, 有May姐, 肥媽, 吾淑吾食, 大受歡迎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得肥媽既係比較家庭式, May姐煮野應該有一手, 不過衰在係雞汁手上, 我仲未睇 Gigi 姐呢

      刪除
  6. she always blablabla in her TV shows
    i prefer watching Maria Cordero's cooking shows

    回覆刪除
  7. 薑葱撈麵我都成日煮架。

    回覆刪除
  8. 你這個薑葱撈麵都好呀, 預先把薑蔥放在滾油爆香, d薑蔥無禁生同辣架, 口岩怕食生蔥果d味人食

    回覆刪除