2013年12月25日 星期三

倒霉的平安夜

鄰居相約了我們在平安夜一起吃 raclette, 我們就負責買芝士。

平安夜當日, 烈風逐漸遠去, 為了避開超市的長長人龍, 有人建議到附近的聖誕市集, 看看有什麼可以買下來, 為晚餐作準備。 到達時, 才見到只有幾家攤位還在營業, 最後都是乖乖的去超市走一回。 幸好到來的人比想像中少, 不用花太多時間在等候結帳。 本想到旁邊的糕餅店買 Bûche de Noël 作甜品, 原來人龍已經由超市移師到糕餅店前, 所以還是決定回家做個簡單的 Apple Cake 罷了。

聖誕市集一角


晚餐初時, 我還一切如常, 吃喝閒聊, 誰知道 raclette 開始不久, 我就嘔吐大作, 完全是獲利回吐, 試過幾次想勉強繼續也不行, 最終要申請提早離場, 過了一個掃興的平安夜。  T-T



25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好聽你話, 尋日休息一天無寫啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 你保重呵!聖誕快樂!

      刪除
    2. 多謝你丫, 如果鐘意食芝士, raclette 一定會係心頭好

      刪除
  3. 可能冷親啊, 你好好保重, 寄望除夕再食過啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係吹親下, 而家好番好多啦, 多謝關心 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都覺得係, 而家好番啦, 多謝關心 ^^

      刪除
  5. 趁聖誕休息下啦!新年再玩過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 休息左啦, 而家好番好多, 多謝關心^^

      刪除
  6. 聖誕快樂^^
    保重丫,好番未呀?

    回覆刪除
  7. 是不是第一次以居民身份在法蘭西過聖誕節所以太開心太緊張呢?
    希望只是小小唔舒服,保重呀,休息一下,黎緊仲有除夕同新年可以再玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪開心到嘔?? ^^ 唔係啦, 應該吹親下, 而家好番好多啦

      刪除
  8. 真掃興,希望你快啲好番。
    聖誕快樂啊!

    回覆刪除
  9. 近日天氣濕冷又風暴,吹襯作病呀。現在多休息,過兩曰慶祝新年,除夕夜鄰居們齊齊放煙花,又靚又熱鬧呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度無煙花放, 都係好寧靜咁過

      刪除
  10. 保重身體呀!聖誕節我都病咗

    回覆刪除
  11. 我聖誕夜都係食raclette.

    你好返d未呀? Get well soon!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番好多啦, Raclette 真係簡單好味

      刪除