2013年12月2日 星期一

老大哥

這位老大哥最喜歡駐足於我家窗前, 有他在, 其他貓兒休想進佔。 最初二號 Minou 都怯於他的惡勢力, 只會在他旁邊等候著。 換言之, 我家正處於他的勢力範圍。



然而這位老大哥不大愛在我家逗留, 只會像港姐般繞場一周, 就會離去啦。



樣子是不是似阿花呢?  阿花的臉兒比較尖, 眼睛比較圓。 老大哥的頭就圓了點, 頸也比阿花的短。J 先生常說他跟阿花是兩兄妹。

阿花近照一張, 可見是個漂亮女生啦。

24 則留言:

  1. 加條金鏈就夠哂江湖味lu

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 又幾似喎, 我以後就叫佢做 sammo 啦

      刪除
  3. 我好好好like貓界大哥, 一定請佢入住我家客棧

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係無腳既雀仔呢架, 好鐘意遊走係呢個社區

      刪除
  4. 老大哥同阿花都好靚仔靚女丫
    咁老大哥凈係行個圈?唔會黎開餐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係窗外開餐架, 我地擺定小小貓糧俾佢, 保護費嘛 ^^

      刪除
  5. 我有d混亂添. 你即係有幾多隻貓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 長期駐場留宿有兩隻, 另一隻只會負責保安工作

      刪除
  6. 我對貓有啲唔好嘅經歷,睇見老大哥又唸番起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果令你唔開心, 我要講聲唔好意思

      刪除
  7. 咁多自來貓嘅,看來,啲人很喜歡養貓喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居大多鐘意小動物, 好錫D貓狗架

      刪除
  8. 老大哥圓頭短頸, 成隻迷你豹仔咁, 真係唔打得都嚇得下人

    回覆刪除
  9. 大哥手腳粗粗, 心口厚面又圓, 好好攬咁喎, 最衰佢唔入屋啦.

    回覆刪除