2013年12月19日 星期四

護膚三寶

天氣一冷, 我就覺得皮癢難耐, 所以一直都有在冬天使用嬰兒油的習慣。 就是在淋浴過後, 還沒抹乾身體之前, 便塗抹上, 否則會癢得要命。

我剛來時, 還是繼續使用我的存貨, 但存貨總有用完的一天。 我以為嬰兒油這東西, 應該會在超市找到, 想不到我遍尋不獲, 只好看看可不可以網購啦。 我在法蘭西亞馬遜網站找到了, 不過沒想到會那麼貴。 一枝 414ml 的莊生出品連運費要差不多十歐元, 我當然是不會買呀。



我最後決定轉用本地貨。 小馬賽人的護膚液用於淋浴後, 又因我的腳底龜裂, 所以用了 Yves Rocher 的護腳產品。 我先把腳的死皮去除, 然後再塗上潤膚霜。 直到現在, 乾癢不適的情況少了。

22 則留言:

  1. 莊記嬰兒油我度本地屈人寺都有,不過唔响body care係响嬰兒部先見架,可能你度都係咁呢。呢度仲有啲死海同尿酸護膚液專對付冬天皮癢架,比一般嘅好用,仲有甘荀/杏仁/檸檬油等等,都正架不過貴dd

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次去超市, 再睇下有無, 而家用緊呢3隻都還可以

      刪除
  2. 我每天沖完涼, 又是未抹乾水, 在腳踝位置, 塗潤膚膏, 在家也要穿上襪子, 才不致於龜裂架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前無諗過乾到龜裂, 而家真係要好乖搽野護腳

      刪除
  3. 我腳底都好乾,真係要日日搽........唔好懶

    回覆刪除
  4. 我習慣一年365日都搽body lotion, 夏天亦不例外

    回覆刪除
    回覆
    1. 我夏天都會用 body lotion, 冬天就用 baby oil

      刪除
  5. Baby Oil我呢度要去BB 用品部架.

    回覆刪除
  6. the shea butter cream from Loccitaine is good too. Or Clarins body cream

    回覆刪除
  7. 我都有用BABY OIL的習慣, 夏天都用架。 其實法國的護膚品都好好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我夏天會用 body lotion, 冬天就用 baby oil, 絕對係平靚正之選

      刪除
  8. 回覆
    1. 同意, 我唔搽夠既話, 真係覺得勁痕

      刪除
  9. 回覆
    1. AI cream 係咪濕疹都有得個隻? 唔知點解好多朋友係香港都有濕疹

      刪除
  10. 我好懶,如果唔痕唔裂都唔理咁多。

    回覆刪除
  11. 吓?咁貴,妳地個邊超市冇㗎?
    我都好鐘意用佢,又潤又香

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下次會去超市嬰兒用品部睇下有無呢

      刪除