2013年12月10日 星期二

〔蛋糕〕Quatre Quarts 牛油磅蛋糕

Quatre Quarts 是法蘭西傳統牛油蛋糕, 也是我喜歡的蛋糕之一。 我喜歡它樸實, 沒花巧。

Quatre Quarts 顧名思義, 就是四個四份之一, 其實就是每樣材料都各佔整體的四分之一。  材料簡單, 只有牛油、麵粉、糖和雞蛋。  我這次用了牛油、麵粉、糖各250g 和三隻雞蛋。 先把蛋黃及蛋白分開, 再把蛋黃跟糖及已溶的牛油拌勻, 接著下麵粉, 把麵糊拌好之後, 再放入已打好的蛋白。  我也放了點10g的自發粉及少許 vanilla sugar。 隨後倒進模塊, 再放入已預熱的焗爐 (180/200C), 大概 35至 40 分鐘, 就可以了。



有些時候, 不想花時間做這個蛋糕, 但又想吃時, 就到超市去買。 我們喜歡吃的就是 Ker Cadélac 這個牌子的啦。


23 則留言:

  1. 法蘭西傳統牛油蛋糕, 味道似唔似美心個種四四方方牛油蛋糕? 我喜歡這種西餅

    回覆刪除
  2. 我見到recipe的牛油、糖份量, 唔敢試做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整時, 見要放咁多牛油, 都驚架, 好味既野都係邪惡呀

      刪除
  3. 天氣凍, 又近節日, 特別喜歡焗蛋糕, 餅之類, 廚房氣氛又香又暖. 個蛋糕焗得好靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞呀! 天氣凍, 特別想食呢D甜食呢

      刪除
  4. 好想食呀~加多杯咖啡~正呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係搵佢送咖啡, 食住飲住好溫暖

      刪除
  5. you'll get fat very soon
    hahahaha...

    回覆刪除
  6. 250g牛油?即係落成舊牛油,唔怪得咁香牛油味啦
    不過好肥丫><

    回覆刪除
  7. Quatre Quarts我哋度啲cook show間中都有,
    我諗雪凍咗即係莎莉蛋糕

    回覆刪除
  8. 講到好似好簡單喎^^
    你整得好成功!焗得好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好簡單, 淨係牛油蛋糕, 唔難架

      刪除
  9. lee 個又簡單又容易整!!! 等我have time 都整返個來送茶or coffee

    回覆刪除