2013年12月15日 星期日

寒天吃荔枝

我一直以為荔枝是夏季當造的水果, 沒想到在法蘭西, 我可以在冬季一嚐荔枝的味道。

荔枝來自馬達加斯加, 我就上網搜尋一下, 原來那裡盛產荔枝, 每年十一及十二月是收穫季節, 更會出口歐洲。 所以法蘭西人會在冬季吃荔枝。



正所謂, 「一粒荔枝三把火」, 多吃了人會上火, 再加上這裡天氣乾燥, 我只是淺嚐一下, 不敢吃太多, 否則又要多來一杯清熱酷。

15 則留言:

  1. 我呢度賣d荔枝都係來自馬達加斯加架! 但係好鬼大核.

    回覆刪除
    回覆
    1. big stone and less sweet than Thai lichees

      刪除
    2. 我好彩D荔枝核唔算大, 不過真係無香港食到既咁甜

      刪除
  2. 呢度係冬天食荔枝同芒果架,都幾甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未留意到有芒果, 下次去超市再細心睇下

      刪除
  3. 味道同大陸個D有冇分別呀?

    回覆刪除
  4. 我都唔會買荔枝食,一來熱氣,二來好貴。

    回覆刪除
  5. 我幾年唔敢吃荔枝、榴槤, 我好鐘意吃, 奈何消化系統不能承受

    回覆刪除
  6. 我呢度買荔枝又貴又唔甜。有時中國都有正嘢...荔枝,又香又甜又多汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個日未見有中國出品, 如果見到, 都會試下啦

      刪除