2013年12月14日 星期六

繼續享受陽光

近幾天, 雖然只有攝氏幾度, 但下午時, 陽光燦爛。 貓兒抓緊機會, 享受一下日光浴。

阿花在陽光下很是漂亮 (這刻的我很是明白吳彥祖對著自己女兒的心情  XD)




貓大哥三毛也來了, 圓滾滾的他很誘人......


最近狗哥好像患了「冬天抑鬱症」, 不大願意出門, 整天都躺在床上, 難得他終於走出去透透氣

18 則留言:

  1. 冬天d貓會自動增肥,圓碌碌好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 三毛哥其實都幾可愛架, 唔發惡個陣

      刪除
  2. 冬天係比較抑鬱嘅,唔怪得狗哥。

    回覆刪除
  3. 呢排唔多雪, 又好太陽, 我都重見到有貓去草地打獵, 不過天寒地凍, 我諗都係食白果多 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D貓貓點都要出去行下至安樂, 最多係快D返黎抖抖

      刪除
  4. 阿花同貓大哥的毛色在太陽光下好像特別靚,
    貓大哥一定是食幾家茶禮,所以身型才會泔有睇頭:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓大哥可以一日黎食幾次野, 唔係點會有睇頭

      刪除
  5. 貓貓真係幾靚喎,而且又肥美

    回覆刪除
    回覆
    1. 我似D成日話自己仔女靚既家長 ^^

      刪除
  6. 狗哥不長毛,當然怕冷,不願往外走,幫佢著件衫啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過幫佢著,佢真係唔肯呀,又唔可以夾硬來

      刪除