2013年12月27日 星期五

我的法蘭西手機號碼

來了法蘭西一段日子, 直到昨日, 我才有這裡的手機號碼。 我初來時, 都曾考慮用電話卡, 可是後來得知簽證續期時需要遞交住址證明, 既然不急於一時, 所以還是乖乖跟電訊商簽約吧。 (註: OFII 職員說, 跟另一半的聯名戶口銀行月結單是不會作住址證明看待)

要跟電訊公司簽約, 必須要有的兩份文件, 就是有效長期簽證跟本地的信用卡。 我的簽證於十二月初已給 OFII 確認了, 反而在申請信用卡方面, 卻花了更多時間, 詳情如何, 我遲些會另文再記。

我這位 C9 在香港花在手機月費連行政費都不會超過一百元, 還是什麼無限數據的月費計劃啦。 我那時在家跟在公司都用 Wi-Fi, 逛街時都只是用 whatspp 而已, 所以覺得沒需要花幾百塊在月費方面。 我現在法蘭西的月費原價 15 歐元, 因我們有用 SFR 的電視機頂盒, 所以有5歐元回扣, 實為10歐元。 不過服務只限兩小時通話, 本地的 SMS 跟 MMS 任用, 還可以用上 SFR 的 Wi-Fi 網絡。 數據為 50 Mo, 可以另為充值。 簽約那刻, 我頓時覺得香港甚是可愛。



最近法蘭西都有推廣 4G, 看來跟香港的差不多價錢吧。





13 則留言:

  1. 呢度d電訊服務同香港差好遠呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係好過香港定差過?

      刪除
    2. 香港平得多。不過我係超低用量,冇影响呢

      刪除
  2. 歐洲各國電訊服務都貴過香港, 香港其實樣樣幾好, 只是樓太貴

    回覆刪除
  3. 我呢度都唔平,但簽約兩年一般都有新手機送或現金回贈,所以我兩年就換一次機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我幾怕換手機, 人老左, 唔想學新野 ^^

      刪除
  4. i use EDF invoice as my address proof

    回覆刪除
  5. 呢度電訊貴,唔及香港平又正。呢度早排被人投訴,月費無限上網,但用唔到whatsapp, 網絡商話,要用whatsapp,要買另—個貴啲嘅plan.

    回覆刪除
    回覆
    1. whatsapp 已經好普遍啦, 要用佢就要俾貴D, 真係奸商呀

      刪除