2013年12月8日 星期日

Miss France 2014

連香港小姐的名字都弄不清楚的我, 不知怎的, 竟然有興趣看法國小姐選舉。 坦白講, 我想看看這裡的選美節目跟香港有什麼不同呢。

法國小姐在每年的十二月舉行, 任期是翌年一月開始, 冠軍會代表法國參加世界小姐選舉。 節目在 TF1 直播, 流程跟一般的選美節目無大差異, 佳麗都順序出場, 介紹一下自己包括興趣抱負等, 讓我想起 Sandra Bullock 的 Miss Congeniality, 人人都高呼 World Peace 的場面, 幸而沒有出現香港小姐腔口的「多謝」。 這裡的佳麗都身高 1.7m, 我後來才知是遊戲規則之一。 沒大耐性的我, 看得呵欠連連, 最終都敵不過睡魔, 沒看到最後就已經呼呼入睡。

今早我才知道 Miss Orléanais 當選為冠軍, 可是她不是我的心水人選。




那參選法國小姐要什麼資格呢? 我 google 了一下, 在 wiki 找到了, 原來必有的資格如下:

1. 必須是出生為女性的法籍人士
2. 年齡介乎十八至二十四歲 (以十一月十五日為界限)
3. 身高最少 1.7米
4. 沒有生養孩子
5. 沒有刑事紀錄

除此之外, 參賽者應該:

1. 沒拍過裸露照片
2. 不可以有人工化的包裝如假髮, 有色隱形眼鏡等
3. 不可以有紋身 (不包括私密的紋身) 及釘環 (耳環除外)
4. 單身 (不可以是已結婚, 離婚, 或是孀婦 註: 有人說就算是跟男友同居也不可以)
5. 沒做過整容手術 (修復手術除外)

還有人說, 假如有心參賽, 就不要在公眾場合抽煙。  如果以上的條件要放於香港, 不曉得還有沒有選美比賽呢?

題外話, 今年法蘭西已經立例, 少於十六歲的小小姐比賽是不可以舉行, 違例者會有招致監禁兩年及罰款三萬歐元。


17 則留言:

  1. 今年我第一次見電視有Miss Austria睇,但係佢搞到好似reality show咁每集篩一個.

    回覆刪除
  2. 跟香港小姐的條件差不多, 只是D人做左唔認。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心要去選美, 真係唔好擺咁多古怪相係 facebook

      刪除
  3. we watched it till the end!
    Haha, i think many french women live with their boyfriends and smoke.
    One of the judges last evening was Vincent Nicol. Very good singer!

    回覆刪除
  4. 法國小姐有少少黑種人咁喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好叻呀, 佢係法國,貝寧Bénin混血兒啦

      刪除
  5. 呢個冠軍真係好普通。

    回覆刪除
  6. 睇怕我有10年冇睇選美啦, 好悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港個D都好耐無睇, 所以想睇下呢度係點攪, 原來呢個節目好多人睇, 仲要話有8.2M 觀眾, 收視報捷

      刪除
  7. 法國小姐都唔靚既,可能老鬼眼光唔同

    回覆刪除