2013年12月23日 星期一

聖誕前

聖誕前, 天氣不太冷, 但天色不好, 風也很大, 何只是吹得頭髮亂了, 樹也吹得搖搖擺擺。 鄰居家門前的垃圾桶也給吹倒了。法蘭西西北部發出了橙色警告, 今天會有烈風, 警告直到聖誕前夕清晨六時。



今天到超市, 還是人山人海, 大家都是把握時間辦貨。 不知怎的, 我有著過農曆新年的感覺, 電視台已在週末開始就播放聖誕為主題的電影, 節目都是要老少咸宜, 總之是要喜氣洋洋啦。

就此打住, 我又要為明天作準備。 




16 則留言:

  1. 大風呀!會唔會吹起人o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該吹唔起我, 不過夜晚真係吹到呼呼聲

      刪除
  2. 好好享受你的法蘭西聖誕。

    joyeux noël

    回覆刪除
  3. 烈風咁勁......你瘦就唔好出街喇 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好多人, 真係唔講得笑, 俾錢都要有耐性

      刪除
  5. 我呢到今日好似8號風球咁呀, 吹都我傻左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係,夜晚D風聲真係似打緊8號

      刪除
  6. 我呢度依家出面好大風呀, 呼呼聲架, 屋都震埋.

    回覆刪除
  7. 狂風暴雨聲係幾嚇人嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, D風打到間屋拍拍聲, 真係幾驚

      刪除