2016年8月2日 星期二

越南煎餅 Bánh xèo

多得專員好介紹, 我才認識了這道越南地道煎餅。 他以前曾經吃過, 之後更間中會到陳記買預拌粉, 回家做煎餅, 甚有一顆亞洲心呢。(ᗒᗜᗕ)՛̵̖


這包預拌粉就是上一回街坊出城時給我們買的, 內附有一小包黃薑粉。  煎餅之所以是黃色,  不是因為內裡有雞蛋, 其實是源自黃薑粉。 依包裝指示, 把預拌粉和黃薑粉混合, 再加入椰漿及水拌勻, 然後放進小蔥粒, 待在一旁靜置。 




餡料就是豬肉、蝦、黑木耳和洋蔥。豬肉切小塊, 以豉油、魚露和糖來調味。蝦加魚露拌和。 下一個步驟, 當然就是將餡料炒熟。


餅皮和 crêpe 的做法類似。 待餅皮煎至快要熟透, 便把荳芽和已炒熟的餡料放在一旁, 然後從一端輕輕挑起,將餅皮捲起成半圓形,煎至金黃色即可。


越南煎餅的另一靈魂就是混合了魚露、青檸汁、辣椒、蒜茸、醋、糖和水的 Nouc Cham。 我家沒有米醋, 就以 vinaigre de cidre 來代替, 所以蘸汁的顏色較深。




18 則留言:

  1. 專員仲有埋個亞洲胃XXD
    越南春卷成日食, 方便過呢個好多,起碼有現成皮.呢個又好似台式蛋餅咁.

    回覆刪除
  2. 專員咁犀利,連越南地道菜都都識嘅!

    個煎餅成品好靚仔呀,見到材料有黑木耳,我勁想試呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前食過嘛, 呢度都唔少越南人呢, 佢地唔係淨係食 Pho 架XD

      刪除
  3. 專員係咪比較熟識越南料理多啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係啦, 佢返工度都有越南黎嘅第二代架

      刪除
  4. 福建話薄餅(皮)是指廣東的春卷(皮),不知這薄餅粉是否春卷皮?

    回覆刪除
  5. 專員有冇幫手做o架 ?狗哥得食嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幫手食, 無幫手做
      唔好叫佢幫手, 佢好煩架, 又話呢樣個樣

      刪除
  6. 專員有無去過越南旅行?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. D料好難買喎, 不如黎個 fusion, mojito 啱唔啱

      刪除