2016年8月24日 星期三

沒轍

我承認我膚淺, 給 Mr. Looping 卡娃兒外表迷惑, 自動奉上糧餉之餘, 又會搔搔頭。 他在我家花園睡午覺, 跳高攀低, 我都不介意。 但是要知道凡事有線。

這陣子常在我家門當攔路貓, 使我家兩位老世有家歸不得, 猶幸兩位大爺大人有大量, 不斤斤計較, 否則江湖又有一番腥風血雨。 

前兩天他又在我家表現高難度動作, 一下子跳到微波爐, 接著還要東跑西竄, 躲在我家儲物架上, 弄了半天才願意走出來。

這小鬼意志非常堅定, 把他出門外, 不到半天又回來喵~喵我簡直拿他沒辦法。 

 

23 則留言:

  1. 你真係要考慮吓買個嘟一嘟先可以開門嘅cat door.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=95&v=jjOqzXCwDec

    回覆刪除
  2. 佢當你家係冇掩雞籠,自出自入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕佢當左自己屋企唔走, 我地就大件事呀

      刪除
  3. 恃竉生驕! 就如d豆丁, 4歲前唔做佢規矩, 以後都冇得教.你依家知味道 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊唔係自家仔女, 幫人教仔, 好大罪架

      刪除
  4. 鵲巢鳩佔咁大鑊!真係要俾D顏色佢睇喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係唔怕失敗, 我擺左佢出去, 佢無幾耐又返來, 如果用呢份恆心去讀書, 應該讀到幾個博士 XD

      刪除
  5. 佢當妳家是遊樂塲呢,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係花園還可以, 入屋真係唔得, 怕佢記錯隔離至係佢屋企

      刪除
  6. 回覆
    1. 咩都唔驚, 以前仲會驚噴水壺, 無哂符

      刪除
  7. 妳好仁慈所以佢久不久嚟探下妳 .

    回覆刪除