2016年8月5日 星期五

奧運之配菜

奧運會於法蘭西時間今晚十一時開鑼, 公營電視 France 2 和 France 3 會轉播。我相信他們轉播都是法國運動員有機會奪得獎牌的頂目。

老老實實, 我對奧運的興趣不大。吸引我的反而是兩個頻道的配菜: Lapins crétins (在英語世界, 他們叫做 Raving Rabbids)。 他們製作了 Lapins crétins 卡通來解釋一些運動精妙之處, 非常惹笑。 

互聯網圖片

我本想和大家分享, 可惜在網上都找不到有關影片, 唯有退而求其次, 找來以前的短片來充撐一下。





實不相瞞, 老餅如我之前不知道有這個電子遊戲, 亦沒看過卡通。 在網上重溫時, 我都忍不住格格地笑, 絕對「超低能, 勁攪笑」。同時我會想起 Minions。 不知道他們有沒有互相參考呢?

18 則留言:

  1. 今年的奧會我都會少睇,一來時差,二來好驚有危樓出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前睇新聞, 仲話衛生情況唔理想, 又有 zika virus, 希望D運動員唔會比賽完有事

      刪除
  2. 今年嘅奥運...每日都有源源不絶嘅新聞,風頭早已蓋過奥運本身,可憐有份參予嘅運動員,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前又有俄羅斯有禁藥醜聞呢
      其實有邊個大國無呢? 而家好似鬥科技多D咁

      刪除
  3. 我對奧運都無興趣,同Minions 一樣咁搞笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無, 仲有呢度播嘅都係有法國運動員參加個D, 手球, 劍擊, 我零知識, 更加無興趣

      刪除
  4. 呢隻嘢我只知有game,唔知有卡通。

    回覆刪除
  5. 今年奧運好像充滿危機咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛又話有疑似炸彈, D宿舍又唔掂, 仲要有 zika virus

      刪除
  6. 今年d人掛住捉精靈, 鬼仲得閒理奧運咩

    回覆刪除
  7. 奧運我都係冇乜興趣,會睇到瞓著。。。

    回覆刪除
  8. 咁有冇播法國體操斷腳果個,畫面好驚嚇>.<

    回覆刪除
  9. 以前喜歡跳水、自由體操和韻律泳,但要有人一起看,或很受人注目的賽事我才有心機看。今年連跳水也不想看了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我真係一D興趣都無, 睇到某D新聞, 真係叫救命

      刪除