2016年8月8日 星期一

Miaow~ Miaow~ World Cat Day

今天是8月8日 World Cat Day, 貓奴在這也要應一應節。



貓奴誠心希望老世們吃得飽、睡得好, 身體壯健, 狩獵取得好成績。

老世同時也要明白貓奴, 貓奴地位卑微, 不配分享老世經過千辛萬苦取得的勝利品, 即使您們有多愛我, 也絕對、絕對不用把它帶回來送給我啦 (⌒.−)=★

24 則留言:

  1. 你o既衣物日用品會唔會有貓圖片o架?

    回覆刪除
  2. 王子今日都有同我講起呢個節日,睇下洗唔洗同三色貓慶祝。。。。
    腦細們天性慷慨愛分享,點講佢都係覺得禮多人不怪囉。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老世要知貓奴心血少, 唔好成日搵呢D野返黎嚇我

      刪除
  3. 貓奴應該叫腦細們下次獵返d華衣美服金銀珠寶同你分享😸😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會最後我被差人拉, 話我接贓架? XD

      刪除
  4. 今晚我也給咱家放養二貓 — 黃貓及咪仔加餸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都開左包佢地好鐘意食嘅 Friskies 俾佢地呀

      刪除
  5. 原來有貓日架,唔講真係唔唔知^^

    回覆刪除
  6. 家中有貓的,日日都係貓貓日,都同樣係貓奴日,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓奴日日都要服侍老世, 為奴為婢 T-T

      刪除
  7. 收過最大的一份「厚禮」係乜?XXD

    回覆刪除