2016年8月27日 星期六

失落

最近追看的兩套片集 «Outcast» 和 «Preacher» 第一季相繼結束, 現在等待星期一 «The Night of» 的大結局, 接著只有等候秋季檔劇集回歸。(◞‸◟)


«Outcast» 和 «Preacher» 都是漫畫改編, 同時和宗教有關連, 前者故事比較嚴肅, 後者就時有笑料。 我對聖經認識不多, 老家又是習慣燒香拜神, 看這類劇集, 我沒有什麼包袱。 記得有位朋友是教徒, 當年一看X檔案有關宗教的故事, 她都會略過不看。 雖然這兩套都不算是一線劇集, 但是仍然值得一看。

«The Night of» 改編看 BBC 的 «Criminal Justice» 第一季。 為此我特意看了原裝首集。 故事內容大致相同, 背景轉為紐約, 男主角也換成了美籍巴基斯坦裔, 情節也會談及種族。 劇集主題不只是關於「誰是真兇」, 亦有描述監獄生活。 男主角起初被困進時如一頭小羔羊, 演變成獄中兇案的幫兇。 我在想, 他是因為要生存而改變自己, 還是獄中生活把他的獸性釋放出來。 


劇中律師角色由 John Turturro 扮演。 有說角色原屬 James Gandolfini, 可惜開拍前他已過世。 後來意屬 Robert De Niro, 因檔期問題推卻了。 不過幸好不是他, 我覺得他未必演得出那種倒楣、不如意的感覺。

現在我唯一希望它不會爛尾收場, 否則我怕我會砸了電視機。 
  

11 則留言:

  1. 我已經好多年冇追電視劇,X檔案倒有看過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係電視迷黎架, 好鐘意睇戲睇片集

      刪除
  2. 你會唔會煲劇煲到廢寢忘餐㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家無啦, 仲有呢三套都係一星期一集, 無得煲啦

      刪除
  3. 劇我只追The Night Shift. 而呢度電視終於播第一季。

    回覆刪除
    回覆
    1. The Night Shift 我睇過少少咋, 呢度唔係黃金時間播, 有唔多宣傳, 所以有心都無追

      刪除
  4. 我無追西劇,最近睇緊D無線舊劇,細時無得睇,依家睇雖然OUT 左D,但可消磨時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前萬梓良恩怨情仇之類個D劇, 我都無睇過, 之後做野, 更加唔會睇劇

      刪除
  5. 好幾個台都有唔同劇集, 睇唔切.
    最近間中有睇 Kardashian

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家無咁大能量一次煲幾十集
      咁你有無睇佢前後父嘅 Call me Caitlyn

      刪除
    2. 睇呢d真人show唔使用腦,當聽佢地傾計咁
      呢入面都有佢後父變性前後出場,變完只係個易裝男,牛高馬大😂

      刪除