2016年8月19日 星期五

〔麵包〕芝麻卷包

翻開友人給的麵包食譜, 找到一個初班程度又極其容易的, 那又即管一試吧。 

按照食譜, 同一麵團, 可以買一開三, 既可以做方包, 又可以是蒜蓉芝士包, 又或是芝麻卷包。 我最後還是只做芝麻卷包。 

無聊人又利用一半麵團來個造型練習。 牛角包造型未如理想, 絕對有進步空間。 味道令我想起豬仔包。 不大喜歡吃鹹麵包的專員都一口氣吃了兩個。 




可惜我不是豬仔包的粉絲, 相信芝麻卷包短期內不會在我家出現。   

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 哎呀, 點解我會諗唔起加腸仔 ╥﹏╥

      刪除
  2. 如果芝麻卷內有芝麻蓉饀咪唔係咸包,而又可以好快再出場囉,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝麻蓉饀, 係咪又要開鑊炒, 我好懶, 唔好攪我 (^ц^ )

      刪除
  3. 我反而喜歡咸包多過甜包

    回覆刪除
  4. 牛角相當靚啦, 你仲想點!!!
    加d芝士火腿之類入去仲正呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔覺個牛角左右唔 balance 咩?
      我又係無醒起加芝士火腿 ╥﹏╥

      刪除
  5. 我家人乒喜歡食港式豬仔包,你做得好靚仔啦。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我無想起加芝士, 淨食包 ╥﹏╥

      刪除