2016年8月25日 星期四

偏方

不知道為什麼我的胃突然隱隱作悶, 更不時想吐。放心! 我百分之二百肯定不是有喜, 嘻!

專員提議試試偏方: 可樂。 喝的當然不是冰凍可樂, 而且要排氣後才可服用。 之後噁心想吐止住了, 頗有效呢。 我以前外出吃飯, 嚐到不少味精時, 可樂就是我的解藥。 原來它用來止吐也有一手。


說起生病, 不得不說專員有次下班回來發的牢騷。話說他碰到一位女同事, 少不了親親打招呼, 接著就是一句 ça va?  對方即回答說, 她前一天晚上頭痛、喉嚨痛...下刪五百字, 總言之, 全都是感冒徵狀。 專員心想, 為什麼不在 faire la bise 之前說... 他既不能翻白眼, 又要慰問一下, 同時又怕給傳染。 我實在難以想像他的表情會是怎樣呢。 (>y<)


27 則留言:

  1. 哇原來可樂有咁多用途!

    回覆刪除
  2. 我有時會用佢嚟止生頭痛,不過近年都飲少好多啦!

    阿女同事都幾唔衛生喎!@_@!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你令我記番起我同事頭痛時都係飲可樂
      呢度D人咳都唔會戴口罩架, 不過我都識人, 佢地病時唔會錫來錫去打招呼

      刪除
  3. 乜西人唔係少少嘢就請病假嘅咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣野我又唔知呢
      不過我聽個個 case, 驗到有糖尿, 醫生都俾成個禮拜病假, 香港真係睬你都傻

      刪除
  4. 可以soda 可幫助消胃氣。食番未呀?take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日好D啦, 難消化嘅都係唔食住

      刪除
  5. 專員下次記得回禮俾女同事

    回覆刪除
  6. 熱檸樂煲薑治感冒,相信好多香港人都識,叫專員介紹同事啦!

    回覆刪除
  7. 可樂絕對唔係汽水咁簡單, 所以佢既秘方從來冇公開呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話有D物質會令人上癮, 可能係真 ^^

      刪除
  8. 有人話..可樂其實係咳藥水... ^^

    回覆刪除
  9. 食咗味精囗渴死,必飲可口可樂,其他牌子唔得,
    據聞發明時都喺藥用,止嘔又第一次聽喎😐😐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度有朋友個仔細個嘔, 無哂辦法, 最後都係試佢, 攪掂

      刪除
  10. 近排又真係好似多咗人感冒

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度時熱時冷, 我見診所有人排隊等開門

      刪除
  11. 可樂止嘔,又知多樣...好番未呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好多啦, 有D難消化, 我都唔敔點食

      刪除
  12. 我食完濃味精都係飲可樂解下的 , 原來對胃悶痛都有效 , 好過食藥喎 .

    回覆刪除
  13. 可樂止嘔,七喜止屙,萬試萬靈!

    回覆刪除