2016年8月21日 星期日

熱狗出沒注意

炎熱天前陣子又回來, 直到星期四下了場大雨, 氣溫稍為回落了。 

即使把掩窗板全都關上, 狗哥熱得寧願躺在地板。 我們開玩笑說, 他的這個甫士十足十海獅模樣。(*•̀ᴗ•́*)و ̑̑


天氣沒那麼熱時, 狗哥終於可以出去透透氣。 請留意他背後的路人甲。 這位路人甲的正職應該是每天和周公交流。


想討吃時即刻變身, 誠意百分百, 我最喜歡他變身後的一對孩子眼。 不過我又再給人投訴「虐兒」。<(¬0¬)>

22 則留言:

  1. 香港一日落幾場雨, 但聽日酷熱天又再返黎,頭都大.
    下次你要買定妁張冰墊俾班老世瞓得C服d...

    回覆刪除
  2. 你啲老細隻隻都咁識嘆。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果佢識寫野, 你就知佢都成日蝦我, 唔聽我講 T-T

      刪除
  4. 狗哥個姿勢好似連緊蝦蟆功咁喎!XD

    回覆刪除
  5. 吹下風扇沖下涼有冇幫助?

    回覆刪除
  6. 狗哥咁樣眼神你都唔心軟!

    回覆刪除
  7. 我哋過聽日開始會熱返,或連續幾日會超過30度

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都開始熱, 對來黎講, OK 喎, 佢就熱到呢...

      刪除