2016年8月10日 星期三

班戟

看到報紙介紹紅磡雞蛋仔, 想起我也光顧了多年, 我要吃的不是招牌雞蛋仔, 而是班戟。 記得每次光顧, 老闆總喜歡問他的出品是不是很好吃, 一聽到我點頭說是, 他就一臉高興。

看完了那篇介紹, 我就老想著。 結果當然是...


還要塗上賣飛佛花生醬+蜜糖, 超美味~~ ♡^▽^♡



18 則留言:

  1. 我反而對佢冇乜太好
    依家d雞蛋仔進化到幾廿個餡啦:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好專一架, 只愛花生醬餡

      刪除
    2. 講緊有餡雞蛋仔,你未見過啦XXD

      刪除
    3. 呢間紅磡雞蛋仔都有架, 不過我從來唔會試呢D新野

      刪除
  2. 9唔9都鐘意食班戟 ,專員又有口福囉

    回覆刪除
  3. 就咁睇第一幅相,我以為你整銅鑼燒添

    回覆刪除
  4. 好靚仔喎。
    花生醬+蜜糖我未試過咁嘅配搭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前鐘意花生醬+糖漿, 而家唔敢食糖漿啦, 就用蜜糖啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 花生醬, 我今次整得唔多, 要慳住食 XD

      刪除