2016年8月13日 星期六

大小眼之謎

Mr. Looping 是不是很迷戀我家呢? 今天早上一開門, 他已經排在頭位, 等待入場, 嗲精 Rouquin 只能跟隨在後。 昨天我出去拿信時, 這個小鬼立即九秒九跑過來。  


我和專員都發覺他的左眼看來有點問題, 總是半開半合, 有時還會瞇著眼。 多管閒事的我們忍不住跟鄰居說。 鄰居便對我們解釋, Mr. Looping 還是小 baby 時 (其實現在仍是呢), 他給家中的 澳洲牧羊犬咬住了頭, 大小眼就是後遺症。


難得受襲後的 Mr. Looping 沒患上恐犬症, 見到狗哥都毫無懼色。 還是因為狗哥的樣子太仁慈?
 

20 則留言:

  1. 你們很細心啊!我舅得貓貓惡過狗呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我附近都有惡犬, 有咩風吹草動, 佢地都汪汪汪

      刪除
  2. 你家中既磁場好0岩喵星人
    呢隻野真係膽生毛, 冇咩驚.定係完全冇記性XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. Google下手提冷氣機XXD

      刪除
    2. 喂喂 ,今朝棵茄子生咗2隻BB頭啦^^ 希望快高長大, 咁就涼拌/魚香茄子都有著落了:))

      刪除
    3. 我屋企D茄子都大左D吖, 而家諗緊點整 ^^
      我 google 左, 諗緊駛唔駛買番部 XD
      呢位 Looping 咩都唔驚, 最怕我用噴水壺

      刪除
  3. 狗哥個樣儍吓儍吓咁,梗係唔驚啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好傷佢心, 話佢傻啦, 我會話佢個樣腦實 ^^

      刪除
  4. 好慘,咁細個就受襲,搞到大細眼

    回覆刪除
  5. 大細超似乎沒有影響佢的生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 只見佢有時會似 Popeye 單眼, 唔知會唔會影響佢打獵

      刪除
  6. 可能太細無乜記憶😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係喎, 我老媽話我細個時點點點, 我都已經唔記得 ^^

      刪除
  7. 狗哥可能驚畀佢蝦添呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位小朋友咩都唔怕, 終於尋日掛彩

      刪除