2016年8月18日 星期四

精明眼

經過這些年的專業訓練, 我習慣了在超市結帳時, 都會睜大眼睛望著收銀機的顯示器, 離開時也會看看收據。 因為經驗告訴我, 超市的所說的優惠有時並沒有預期出現。 最傷痛是, check 得太遲, 想追究也枉然。 

這天我的精明眼又發揮作用。 首先牙刷的半價優惠又失蹤了, 接著就是汽車清潔用品的價錢不符。 幸而在離開超市前發現, 可以省回5€。

知道知道, 只是區區5€, 不用那麼小家子氣。 可是對於C9而言, 不是銀碼的問題, 而是好像當了「水魚」, 氣自己為什麼會如此大意

  
 

23 則留言:

  1. 我都係架,“減價貨”過機(scan)時,會牛咁眼咁望住個screen,價格不似預期就即揚聲,費事之後被老點去排水蛇春咁長嘅客服隊做退貸/price adjustment。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過要溫馨提示, 可惜有時幾小心都中招, 佢話買一送一, 人手入數, 結果其中兩件無計到 T-T

      刪除
  2. 我度有間黑店時時都錯(但係有啲嘢我要去佢度先買到)。 好似有日檸檬可以有兩個價錢。佢當然收貴嗰個價啦。我就當然話只見平嗰個價錢牌。收銀唔信自己去睇,話唔見喎. 我咪show畀佢睇囉. 點知佢有另一職員收起嗰個牌中. 緊係叫停佢啦.最後死死地氣收我平嗰個價。雖然只係差幾毫,但唔好當我係傻仔囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天剛有相同經驗,付錢時才發現我買洗頭水有两個價錢,理論中途有職員收起個平價錢牌,要搞一輪才收平的價錢,睇少一眼都唔得

      刪除
    2. 我都相同經驗, 去到俾錢變原價, 開口問佢, 攪左一輪, 先至話個 promo 已經完左, 但個牌仲係度, 你話係咪想當D客係羊祜

      刪除
  3. 回覆
    1. 而家我唔怕肉酸, 會係超市睇埋單至走

      刪除
  4. 我一定會check單,仲要用人腦記低所有價錢,因為依家成日買跳樓貨,check得更加小心

    回覆刪除
  5. 有時有coupon,但用唔到,嗚嗚

    回覆刪除
  6. 妳講得啱,唔喺數目問題,喺唔抵麻😂
    小心為上啱嘅😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大集團電腦系統都成日出錯, 唔知有心定無意

      刪除
  7. 香港的百佳惠康一樣!見你地咁講,其實各地超市都係咁!

    回覆刪除
  8. 天下烏鴉一樣黑 ! 香港紅藍2家都經常咁 , 貨架減價但收銀永遠照原價.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有話減價, 分分鐘仲貴過平時

      刪除
  9. 對呀一定要check單,HK超市也經常會這樣!!
    不是一元半角的問題,是要有誠信丫嘛^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔明佢地點解個系統會咁差

      刪除
  10. 佢地有時話做完特價,咁又唔改牌,電腦已經改左,做唔到特價唯有不買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上次仲見個減價牌仲係度, 去到俾錢就原價, 攪一輪先話完左, 離哂譜

      刪除
  11. 我係胡塗眼, 要提醒自己多留意。
    而減價究竟係咪真係平咗, 唔係成日去買或成日買嘢時遊雲真係會唔知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前係老家都係胡塗眼架, 去超市都唔睇, 唔 check 單
      而家就睇到實一實

      刪除