2016年8月30日 星期二

Encore un soir

坦白說, 我不明白為什麼來自魁北克的 Céline Dion 會深受法國人歡迎。 不過無可否認, 她唱功了得。 她剛推出新專輯 Encore un soir, 今天我逛大賣場時, 就見它放在當眼處。 


Encore un soir 是紀念她今年去世的夫。 歌詞簡單易明。 
 

很是奇怪, 當她說法文時, 口音真是蠻重, 但唱起歌來, 口音就消失了。

有次看到她剛出道的樣子, 有點嚇倒我呢。 跟今天亮麗的外表, 實在是相差十萬八千里。

 

26 則留言:

  1. 整過個樣,瘦咗都冇可能變成現在咁尖的下巴

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係仲有好多人用瘦左做理由 ^^

      刪除
  2. 個樣真係差好遠喎,好似呀飄......

    回覆刪除
  3. 受法人鐘意可能佢來自法語之地.
    但我淨係知佢果首鐵達尼, 同埋去上海買老翻名牌真係徹底扣哂分.
    佢依家都唔靚喎, 好長塊面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲識佢首 The Power of Love & because you loved me
      我都唔記得佢買老翻單野

      刪除
  4. 印象中佢好似係因為唱歌要打入主流市場而學英文,點都好啦,佢無添加個樣同依家真係差好遠喎!

    回覆刪除
  5. 藝人都會大執細執啦,但佢嘅唱功就頂瓜瓜,是一個努力的歌星。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明星微調, 我接受到架, 但執得太過份, 唔再似原來個樣, 會嚇親我

      刪除
  6. 魁北克口音有乜唔同架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔識點形容喎, 只係一聽就知唔係呢度人, 其實南北部人口音都唔一樣架
      我唔知奧地利有無呢個現象

      刪除
    2. Quebec人講法文有小小似黑人講英文,簡單嚟講就係無咁優雅!^^"

      刪除
    3. 咁你有無睇過 Têtes à claques?
      我地有個朋友超鐘意, 連對白都記得哂, 仲扮埋口音

      刪除
  7. 呢行個個都要執下,唔係觀眾都唔願見到

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係唔好執得太過份, 好似 Britney Spears, 佢個鼻又變左, 再整唔知會點

      刪除
  8. 嘩...我唔知哩位小姐乜水喎,
    但令我想起N年前嘅豹哥單立文blue jeans

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就係唱 My heart will go on 個位啦

      刪除
    2. 唔喺...Celine Dion 咩?

      刪除
    3. 張相個位就係後生時嘅 Celine Dion

      刪除
  9. 監製功勞,好多時錄音時會特別提點啲歌手注意發音,所以好多台灣歌手都可以錄廣東歌唱片,發音都會尚算準,但一接受訪問時就會有好重國語口音,是同一原理

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好似香港人出國語碟, 好多廣東口音都唔見左 ^^

      刪除
  10. 我最愛的外語女歌手(還在生的)!

    回覆刪除