2016年8月28日 星期日

離家出走

今天外出回來, 我就去打開通往花園的門, 沒料到和一隻灰白色的貓打個照面。 他那時正在貓屋的屋頂。我第一時間想起 Chérubin, 但是不敢肯定。 他有腎病, 被嚴禁外出, 應該不會在我家出現。 我立即找來專員, 他再見到我們, 便趕快躲起來。 最後專員在花園一角找到他, 然後通知鄰居。




原來這已是他第二次離家出走。 之前他在浴室窗前, 快要逃跑時給發現。 今天是他第一次成功逃出家園。 

記得初來埗到時, 鄰居提議一起喝杯小酒。 Chérubin 居然跳上梳化, 更伏在我膝上, 我撫摸他的頭, 他都不反抗。 鄰居很驚奇, 因為平時他見有陌生人到訪, 都會躲起來。她沒想到他會黏我。 

或者我前世是喵星人, 所以現在和他們特別投緣。不過千萬不要讓狗哥知道, 不然他又會投訴我偏心。

 

24 則留言:

  1. 前世亦是喵星人...我話你諗多咗喇。佢哋只係味見過亞洲靚女啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係西人黎架 (西洋喵星人) D審美標準好唔一樣喎
      西人鐘意顴高鳳眼, 好似 Lucy Liu & Mis Michigan 2016
      覺得我係亞洲靚女, 我會深受打撃架 XD

      刪除
  2. 貓喵出慣外面玩,突然要禁足真係好有難度呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕佢出街亂食野, 所以唔俾做自由貓, 要做宅貓

      刪除
  3. 佢好慘,應該唔明白主人嘅苦心

    回覆刪除
    回覆
    1. 出得一次, 心都野, 而家困係屋企, 仲慘

      刪除
  4. 人結人緣,動物也一樣,大家啱頻率😊

    回覆刪除
  5. 難得咁好陽光就讓牠到外面走走晒太陽,一陣應該問題不大,佢都會開心啲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢出去, 一定要睇住, 亂食野就大件事

      刪除
  6. 我相信有d人零舍得貓鐘意, 你一定係,
    又有d人貓見貓怕

    回覆刪除
  7. 咁咁大隻,個様唔似病貓喎。

    回覆刪除
  8. 係咪成日都要同佢打針, 我見過有人家貓都係有腎病, 次次好大陣仗搵獸醫同助手上門睇診, 超貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街坊怕佢去街亂食野, 佢要食隻特定貓糧控制病情

      刪除